Valpkurs!

Hej alla!

Vilket fantastiskt tråkigt väder vi har i vårt land... dimma, dimma o åter dimma.
Idag har jag varit på kurs för första gången. Fick följa med Felicia, eftersom matte jobbade. Kursledaren tyckte att vi var så duktiga! Jag kan ju redan sitt o ligg, men vi tränade kontakt också och inlärning. Hemläxan består i kontaktövningar och att matte ska göra en belöningslista på 10 saker, som jag blir glad av. Det ska ju inte vara allt för svårt att få till.

Nu är jag rätt så trött efter all koncentration. Det är riktigt jobbigt att gå i skola.

Hoppas Ni mår bra, trots det dåliga vädret!

Kramar från Pufflis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Här har det regnat i ett idag! Jag ska iväg och jobba nu !!!!! Stackars mig:( men i morgon ska jag sova gott!!!

Kramizar till er alla

ps elsa hälsar att hon hade ju redan berättat att skolan är tuff... och tuffare blir det.. fniss

2008-11-10 @ 20:11:11
Postat av: gunilla

Hejsan!! Här regnar det och är kallt, vi fryser... vilken tur att vi har pelletskamin!

ps. elsa hälsar att hon hade berättat att skolan är tuff... och tuffare blir den.

Kramizar från oss alla ...min matte ska jobba nu och måste fara...

2008-11-10 @ 20:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0