Hej i hösten!!




Hej allihop!

En fin liten höstbild tagen i vår trädgård av min fotograferande dotter Felicia. Det här var före trimning
av öron och bröstkorg. Men hon är ju så bedårande söt vår lilla border.
Nu är det måndag och helgen har gått fort. Pufflan har haft besök av sin mamma o mormor. Det blev
lite jobbigt för henne och hon sov nästan hela dagen igår. Orkade inte leka, utan det fick räcka med
korta promenader. Charlie däremot, har haft semester under tiden som de andra bordrarna var här,
men nu får han stå ut med allt bitande igen. Men han är väldigt snäll o tålmodig, säger inte ifrån i första
taget, tyvärr. Det skulle vara bra om han gjorde det, tycker jag, för Pufflis tror att man kan bete sig hur
som helst.

Hoppas ni får en solig dag. Det ser det ut att bli här. Nu ska vi tvätta o förbereda oss för resan upp till
Njurunda där vi åter ska träffa släktingar till både Pufflan o mig.

Ha det så gott!!

Hälsningar Cissi o Pufflan

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej Pufflan :)

jag är vän med Alvins matte och såg att du hade en egen lite blogg. Vad roligt! så himla fin!!

ha det fint!

2008-10-28 @ 00:06:08
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0