Studsmattehopp o hundhopp


Åhej!! Husse är duktig på att få ungarna att hoppa högt.....



Kolla in här va!! Det här är vad jag kallar HOPP!!


Grumlig bild.... men man ser ju barnens frillor iaf!!


Jag blev också bussugen av allt hoppande, så jag trissade gammelman lite grand.... å det gick han gladeligen med på!



Borderrace!! Jag vinner jämt!


Charlie passade på att sno min boll!


-Hej matte!!


Goseponken har så fin hoppstil, tycker vi!!

Hej alla glada!!

Idag har vi varit själva en stund, för matte o husse tog en "liten" mc-tur på ca 12 mil!! Men det gick ju ingen nöd på oss, Johan var ju hemma, även om han mest är på sitt rum, men en promenad fick vi iaf. Vi blev superglada när vi hörde mattes och husses motorcyklar komma!! Charlie han skäller på dom som en galning.... själv är jag tyst o snäll, för matte blir så arg när Charlie skäller så där å det vill jag ju inte att hon blir på lilla mig!! 

Matte hade ont i huvudet efter resan så hon gick å lade sig en stund, med mig i hasorna.... jag följer henne jämt!! Hon släppte ut mig o Charlie på gräsmattan en sväng o gick själv in, varvid vi också sprang in på en gång.... men då sa hon på skarpen: -Gå ut o kissa med er!! Hon pekade med hela armen, om jag säger så.... vi sprang lydigt ut, men kissade gjorde vi inte.... hihi.... sedan upp i sängen igen!! Där är det så varmt, mjukt å gosigt som allra helst!! Vem älskar inte sån´t!!

Efter middagen (vi fick lite korv bland våra kulor idag...mums...), så gick husse, Elias o Wille ut på gräsmattan. Matte släppte ut oss vovvar också..... som ni ser av ovanstående bilder!! Matte skrattade så hon höll på att kissa på sig, när hon såg hur högt barnen hoppade av att husse studsade!! Det var därför hon hämtade kameran.... Vi vovvar gick ju också igång på det o började busa som bara den!!

Just nu ligger vi o smälter maten..... matte ska visst gå o baka igen.... morotskaka.... hon har redan gjort Snickers, för Johan älskar jordnötter o jordnötssmör, så det passar ju bra tills imorgon!! Det kommer säkert en massa kort från fikat!! Ser framemot det.....

Ha nu en trevlig fredagkväll.... för det ska vi ha. Imorgonbitti ska visst matte o husse ut o väcka Johan med lite fuskchampagne!! Vi håller Er uppdaterade!

Många kramar från hela familia!!

Kommentarer
Postat av: Kicki ~ Icki Innomi

Hej Cissi!!

Åh vad du grejar o gör mysigt för din familj.

Du är ju världens goaste människa.

VET DU !!!!! Igår säger Magnus att, det är bra mysigt med två hundar,,,jag kan tänka mig en till!! VA, trodde aldrig jag skulle få höra det ifrån honom.........sååå, vi får se vad som händer vid nästa kull hos Jexmo. Jag vill ockkså ha en till voffe, det är så mysigt för dem att vara två.



Apropå utställningen.jag är bombsäker på att Jessica inser att jag och Alvin i en ring - vi kan inte föra oss helt enkelt, jag har igen koll på det där :-) Så vänd på steken och var stolt att du klarar det!!!!! Självklart ska väl hunden helst gå med sin husse eller matta. All heder åt dig.



Ha en superhärlig dag denna soliga augusti!!!



Skriv snart igen, så kul när du är igång med bloggen!



Kramen Kicki.

2009-08-15 @ 08:12:01
URL: http://www.lindblomman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0