Hos Jexmo´s!



Liten söt Pufflis hemma hos kennelföräldrarna i helgen! Söt som socker!!




"Lille" Alvin, ligger och trånar efter Pufflan, som stängdes in pga ihärdigt friande från Alvins sida....




Kicki o Wille gosar i den härliga fåtöljen! Wille blev väldigt förtjust i Kicki, satt o tittade kärleksfullt på henne under middagen... det var så himla gulligt!!




Så fina, båda två!!




Kennelmamma Jessica i köket. Håller väl på att plocka undan..... vilket hon är väldigt snabb på! Ibland, plockar hon undan saker, som inte ska plockas undan också..... hi hi..... Morgans ingredienser till maten, som ett exempel.... eller Cissis kaffekopp....hon är rolig hon...!!




Lilla Pufflan vill inte att vi åker hem utan henne..... så här låg hon innan vi åkte upp också.... OBS! Det är vi Westerdahl´s som har stökat till... inte husägarna!




Två av mina älsklingar!! Wille äter god glass med strössel till efterrätt.




Alvin o Pufflis i full gång med att leka.... Han gav sig inte i första taget, så efter flera timmar, morrade hon åt honom!! Det har aldrig hänt förut, det kan jag försäkra.... Det var så gulliga ihop......

Tusen Tack, Jessica o Morgan o för att ni pushade på (ehhhh....) så att jag äntligen fick min drömhoj!! Softtail Night Train, mattsvart..... hua, så vacker den är motorcykeln.....

Nu ska jag gå o titta på TV!!

Må så gott allihop!!

Kramar från Cissi

Kommentarer
Postat av: Kicki och Alvin!

Heeeeej Cissi...åh va fina bilder du tog. Jag o Wille såg ut att ha så mysigt o det hade vi, synd att pussen på munnen bara blev en gång sedan fick jag inga fler när kameran kom fram ler



Alvinpalvin i sitt esse...hahaha...han kan inte tygla sina känslor, det är full rulle.

Han blev inte sig själv förrän ikväll, han har varit supertrött.



Det var så kul, hoppas det inte dröjer länge förrän vi ses igen.



Må så gott och var rädd om dig. Hälsa!!!



Varmt, o kramar.

Kicki.

2009-03-09 @ 21:17:34
URL: http://www.lindblomman.se
Postat av: Anonym

Hej Cissi...har fått reda på vad rådjur står för: ( av min vän Renée som har boken om djur)



Här kommer orden om Rådjuret



Du kan skapa skönhet i ditt liv.

Din gåva är att du kan använda dig av kärleken vid alla tillfällen.



Här gäller det att använda dig av medicinen- kärleken - till att hela eller skapa det du önskar. Kom ihåg - kärleken botar allt -negativa tankar, rädslor, dålig hälsa, dåliga relationer mm

2009-03-09 @ 21:42:05
Postat av: Hilda

Hejsan,

Nu e jag riktigt avis. Ni såg ut att ha såååå mysigt allihop. Och va fiiin du är syster. Du blir en tuff konkurent. Alvin är super fin han med, och Jexmo kommer vinna hårt i år. =)

Här blir det inge motorcykel åka på länge känns det som, (för dom som kör och åker)...SNÖN faller och mattes humör med den. Hon tycker INTE det är så roligt längre. Evigt skottande och borstande av bil...Men VI fyrbeningar har jätte roligt ute i snön.=)

Massa kramisar från oss i Snöiga Haninge

2009-03-10 @ 09:51:57
Postat av: Kicki

Hihihi...vet inte hur många ggr jag varit in här nu o kikat på bilderna, vi hade så trevligt.

Kul att vi lärt känna varandra lite mer på riktigt nu.

Kärlek

Kicki.

2009-03-11 @ 16:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0