Spring i benen, å det är så härligt!!



Hej hopp!
Så här ser gamla järnvägen ut på försommaren! Vi var ute o gick igår, matte, Felicia o vi vovvar. Det är som ni ser Felicia som har tagit korten. Matte ville ha lite fina somriga bilder på oss, men vi var så fulla i bus, så det var svårt att få oss att sitta stilla. Jag är lite trotsig nu, tycker matte. Lyssnar inte alltid på vad hon säger.... men det är visst normalt när man är ca 10 månader.

Annars mår vi bara bra! Jag är full av energi o ikväll när husse gick med oss, så var jag helt galen, sa han. Sprang runt i full speed, så jag flämtade väldigt häftigt när jag kom in. Har också börjat tugga på sån´t som jag inte får tugga på, vilket inte matte tycker om.... konstigt va?

På onsdag ska jag flytta till mormor för ett par dagar. Då åker matte o husse till Finland på HD´n. Men på fredag får jag flytta hem igen, för då är Felicia ledig, och kan ta hand om oss. Hon ska ha ett par kompisar här också, så hon blir inte ensam. Johan är ju också hemma förstås, så det blir nog väldigt bra. Jag ska nog se till så att jag får min frukost tidigt som vanligt!!

Nu ska jag gå o busa lite, få se om husse har tid att leka lite med mig, försöka kan man ju alltid!!

PS: Inte en fästing på oss ännu!! De här halsbanden är ju helt super! Å inte kliar det längre heller. DS.

Matte ska gå in o titta om det är så att Furia har blivit parad, eller hur det står till. Hon slår nog en glutt på mina syskons hemsidor också!!

Ha det så bra!!
Minä rakastan sinua!!

Kommentarer
Postat av: Kicki Lindblom

ÄNTLIGEN :-)

Åh va kul med ett nytt blogginlägg.......hihihihi de är fulla med bus dessa krabater, åh så mycket glädje de skänker.

Alvin är det bästa som hänt i vårt liv, huga :-) Ikväll har vi klippt hans klor och tvättat o klippt runt snorren som det alltod geggar till sig kring skrattar....



Ha så härligt i Suomi, ( var rädda om er ) tervetuola betyder välkommen...fniss...jag läste ju finska 1 år i gymnasiet, tänka sig :-)



Kraaaaaam till er alla, o en extra varm till dig och Pufflan + lillWille som jag känner mest :-)



2009-05-25 @ 21:22:29
URL: http://www.lindblomman.se
Postat av: Hilda o Ullizz

Det var på tiden =) hi hi hi...men det är ju inte alltid man har tid med datoriet. Det är mycket som drar UTE nu den här årstiden.

Jag ska veterinären idag, matte har hittat några konstiga "fläckar" i min päls och jag kliar mig MYCKET...vi hoppas att det inte är rävskabb. Hujja mej, jag som skulle vara FIN i helgen, är anmäld på utställning i S-tälje på söndag..

Men först ska en hundtänings kompis till matte komma, se om det går att göra nåt åt mitt BUS =)

Han är jätte duktig. Och har kört lydnad i många år med sina hofvawart. Nu har han kommit på bättre tankar och ska skaffa sig en BorderTerrier =)



Coolt att åka till finland, med HD =) Kör försiktigt och ha så mysigt och trevligt.

Kram från hela gänget. =)

2009-05-26 @ 08:27:00
Postat av: Hilda o Ullizz

Det var på tiden =) hi hi hi...men det är ju inte alltid man har tid med datoriet. Det är mycket som drar UTE nu den här årstiden.

Jag ska veterinären idag, matte har hittat några konstiga "fläckar" i min päls och jag kliar mig MYCKET...vi hoppas att det inte är rävskabb. Hujja mej, jag som skulle vara FIN i helgen, är anmäld på utställning i S-tälje på söndag..

Men först ska en hundtänings kompis till matte komma, se om det går att göra nåt åt mitt BUS =)

Han är jätte duktig. Och har kört lydnad i många år med sina hofvawart. Nu har han kommit på bättre tankar och ska skaffa sig en BorderTerrier =)



Coolt att åka till finland, med HD =) Kör försiktigt och ha så mysigt och trevligt.

Kram från hela gänget. =)

2009-05-26 @ 08:27:51
Postat av: gillan

Hejsan! Jag har precis varit hos jessica och Furia löper nu..... bra va!!!

Jessica är så glad och nu ligger Furia på topplistan!

Skickar många kramar till er alla

Gillan m fam

2009-05-26 @ 13:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0