Hemma igen!

Halllå alla!

Nu är vi hemma i Fors igen. Det var kul att landa på sin egen tomt. Bilresan gick jättebra, eftersom jag sov hela tiden, förutom ett stopp i Hagsta, där jag fick komma ut ur buren och röra på mina ben och kissa. Husse blev jätteglad när vi kom hem, så jag blev också glad för att träffa honom igen! Inte för att jag vet om jag har saknat honom precis, för jag har ju varit med min mamma hela tiden. Men när jag kom hem, kom jag ju på att jag har en matte också! Har knappt brytt mig om henne under de här dagarna i Njurunda. Jo, på nätterna ville jag ju vara med henne, men inte så mycket på dagarna.

Nu är vi nyätna, nybajsade och matte har klippt mina klor. Idag brydde jag mig inte om att bråka så mycket, för jag har märkt att det inte är någon idé.

Hoppas ni har det roligt i snön ni som kan. Här är det bara lite fjun på backen!

Kramar från Pufflis

Kommentarer
Postat av: Kickilina

Hej Pufflan och Cissi, skönt att ni kom hem välbehållna!

Ladda gärna upp någon bild så jag får se när Jessica ryckte pälsen på Pufflis, hundarna blir så vuxna helt plötsligt då ler.

Ha det gott, det var riktigt kul att träffas.

Varm Kram

Kicki.

2008-11-02 @ 20:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0