Nyryckt o snygg



Hej alla glada!

Skickar en liten bild på mig när jag är nyfriserad. Det kanske inte syns så bra på bilden, men valptofsen på svansen är borta.
Gilla tog några fina bilder på mig hos kennelmamma Jessica, som vi väntar på. Dom bilderna ska vi lägga ut här sedan, så syns det bättre. Men jag kan ju säga, att det inte var särskilt skönt att bli ryckt i öronen. Min matte blev t o m ledsen o fick tårar i ögonen, när jag grät o skrek. Jessica menar att min matte kommer att vänja sig... På besöket hos Jessica, fick jag träffa gammelmorfar Pim Pim också, han är så snäll o fin! Furia läxade upp mig lite grand, sedan lekte hon en kort stund med mig. Det var dock ingen fara med uppläxandet, eftersom jag vet hur man ska göra för att blidka "donnorna".

Ha det så bra. Skriv gärna några rader!!

Kramar från Pufflis

Kommentarer
Postat av: felicia

Så fin du är Honeypuff!

Har saknat dig, skönt att du är hemma igen.. :)

2008-11-04 @ 22:01:09
URL: http://sunshinepowder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0