Mitt första inlägg!




Hej, jag heter Jexmo Honeypuff men jag kallas för Pufflan, Pufflis och dylikt.
Jag föddes den 13 Juli 2008 i Njurunda och är en blue and tan färgad borderterrier.
Min mamma heter Jexmo Elsa och min pappa SUCH Rockamore Superson (Todd).
Mina tre syskon heter Jexmo Hera, Jexmo Hilda, och Jexmo Haddock (Alvin).
Jag är en mycket busig valp, fast nog gillar jag att ligga och slappa också,
för gosas det kan man inte tycka är något dåligt att göra. Kärlek må ni tro!
Jag är rumsren (för det mesta, i krisfall kan jag kissa o bajsa inomhus). 
Jag bor ihop med en gammal storpudel som heter Charlie, han är lite sur av sig,
men det måste mest bero på att jag retas med honom hela tiden! 

Ha det så bra, hälsningar Pufflan!

Kommentarer
Postat av: Alvin

Underbart syrran, vi ses på onsdag.

Vi galloperar uppför berget på eftermiddan och hälsar på er ;)

Kjaaaaam!

2008-10-27 @ 09:27:13
URL: http://www.lindblomman.se
Postat av: Trubbis The One

Hej Pufflan Hanypuff Vilket vackert och sött namn. Det är jag som gav Alvin hans Jexmo-namn Haddoch. Det skulle vara kul att få följa din uppväxt också.

Kramen Trubbis

2008-10-27 @ 19:21:38
URL: http://www.myspace.com/trubbistheone

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0