Knutta!!



Hej hopp i galopp!!

Ovan ser ni en bild på min matte som sitter på sin nya motorcykel. Det är en HD förstås, av modellen Sportster Nightster årsmodell -08. Det är aphängarstyre på och nya pipor i mattsvart å det låter ganska mycket o lite illa, om ni frågar mig. Idag har matte varit på synkontroll för körkort o hennes glasögon fungerade perfekt, så det var bara att skicka in för körkortstillstånd.

Idag är det lite svalare här, vilket är skönt för oss jyckar. Det har varit så varmt så vi har inte orkat så mycket förrän det har blivit kväll o lite mindre hett... Jag har haft en hel del energi att göra av med, om vi säger så. Vi har tyvärr ingen skön älv eller sjö som vi kan bada i här, som jag har hört att ni andra har. Kanske kan jag prova det när vi kommer upp på Jexmo-träffen. Vi blir många som kommer från vår familj, så matte o husse har köpt ett fyrmanstält, som pojkarna kan sova i. Det tål lite regn också, men det ska väl bli bra väder? Det har i alla fall Jexmo-uppfödarna lovat.

Skriv gärna en rad trots att det är sommar!!

Många kramar från oss

Kommentarer
Postat av: Jessica Berg

Oj.oj.oj vilken tuff pingla på en jätte-snygg hoj. Jag blir riktigt imponerad....Tält fungerar säkert fin fint!!!

Kram

Jessica

2009-07-05 @ 10:49:42
URL: http://www.jexmo.nu
Postat av: Ullizz

Hejsan,

Vilken snygging på bike !!! =)

Är ledsen att jag inte har skrivit på länge, inte heller uppdaterat min sida speciellt mycket. Men ibland blir det bara "data torka". Och jag har haft FULLT UPP. Jobbat och försökt få ut allt i "gamla" huset innan nya ägern fick tillträde. Men hinner emellan ha lite kul. Hundarna ska nu vara fria från "räv-skabben" om det nu va det...och vi jobbar på lite finare pälsar. Har inte bestämt oss om den 18 Juli ännu. Men det kanske blir en "happening" och vi kommer iväg.

Annars är det Ostkanten nästa gång, är i full gång och kollar utställningar och planerar.

Men vi mår bra. Har en menisk skada (efter Årets Border uts.) som jag ska in och magnet röntga. Får se vad dom hittar på efter det. Ska till Rhodos i Augusti och det ska inget knä sätta stopp för =)

Alla mår bra, och Jockes "rottis" växer.. =) Han är redan uppe i 11 kg, 12 veckor gammal ..

Massor massor av sommar kramisar från oss alla

2009-07-05 @ 13:48:09
Postat av: Kicki ~ Icki Innom

Hej Cissi/Pufflis o alla :-)



TACK för ditt superhärliga roliga och gulliga inlägg i min blogg.

Det ska bli superhärligt att åter få träffas på Jexmodagen.

Jag lääääängtar efter att få se Wille, huga sötnosen.

Pufflan skulle säkert gilla att åka hoj..tror du inte?!!! Det är ju full rulle kanelbulle på dessa vovvar o de vill vara med oss, sina hussar o mattar.



Vi har just gått sista rundan för kvällen, nu har kaffet runnit ner o jag ska softa lite i tv-soffan det sista jag gör för kvällen.



Må så gott, grattis ännu en gång och se till att få njuta av champagnen vif ett gyllene tillfälle i sommar då det kanske är bara du & gubben ;-)))



KÄRLEK

Kicki.

2009-07-05 @ 20:42:40
URL: http://www.lindblomman.se
Postat av: gillan

Hejsan! Va skoj!!!!!!!!!!

Vilken brutta du är.... lite avundsjuk är jag allt!!!!

Kram kussen

2009-07-06 @ 14:02:23
URL: http://[email protected]
Postat av: Ullizz

Hej du,

Vilken tur att det finns uppmärksamma läsare på hemsidorna. Har lagt ett inlägg i hans gästbok, att det är "rättning i leden" =) Rättstavning...

SKa bli skoj att ses på Jexmo dagen, trodde att jag skulle få med Micke, men han ska till Norge och släkt träff med sin pojkvän !!!

Får se om jag sliter med mig nån annan.. =)

Kramis

2009-07-07 @ 22:38:29
Postat av: Ullizz

Halloj

Nu ska det snart vara rättat, har slängt in en blänkare i hans GB. Men du, när du säger det om namnen...lustigt !!^

Ska bli skoj att träffas igen, på Jexmo-dagen.

Kramis

2009-07-07 @ 22:44:11
Postat av: Lilly

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-12 @ 19:55:51
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0