Vår alldeles egna modell-Puffla!



Pufflis poserar i köket efter ett litet äventyr på gamla järnvägen.
Jag antar att min moder tänker lägga ut bilder på detta äventyr senare,
Nu har jag bara fått order om att lägga ut denna bild här i bloggen så att Jessica kan kommentera, som hon sa..
Antar att det handlar om muschen igen? Hur som helst får ni som läser fortsätta kika efter mer uppdatering snart,
För det finns så många härliga bilder att visa, som innehåller både fart och fläkt, men även kyla och tokigheter...
Kan det bli annat än kul att fotografera när man har en busig border och en fluffig pudel? Nej, det kan det inte!
(Jag är väl inte lika bra på att skriva som min moder, men här är en liten försmak på uppdateringen iallafall!)

/ Felicia

Kommentarer
Postat av: gillan

Tjoho va fin gumman är ! kul att maila medans jag pratar med cissi

Kram Gunilla

2009-03-24 @ 20:37:28
Postat av: Anonym

Tjoho va fin gumman är ! kul att maila medans jag pratar med cissi

Kram Gunilla

2009-03-24 @ 20:39:39
Postat av: Jessica

Hej ser fin fint ut med muchen! Ta även lite uppe vid öronen!

Kram

Jessia

2009-03-25 @ 10:17:12
URL: http://www.jexmo.nu
Postat av: Pufflans matte

OK! Jag ska göra vad jag kan... Snacka om att det är hungersnöd nu!! Hon tar allt hon kan. Igår bet hon Wille, när han gick med en skiva korv. Som tur var, så hann hon inte ta något...Sedan försökte hon sno hans smörgås x 2. Men då kom matte o bände upp munnen på henne, så det vann hon inget på!!



Tack, för era kommentarer!!



Kramar

2009-03-25 @ 18:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0